SFS-ISO 10668

Tämä on  ensimmäinen kansainvälisessä ISO-standardi, jossa  määritellään brändin taloudellisen arvon määrittämisen käytännöt ja menetelmät ja niihin  liittyvät vaatimukset, niin että arvonmääritys on avoin, toistettavissa samoja lähtötietoja käyttäen, ja että se perustuu monipuoliseen tutkimustietoon.

Standardissa määritellään brändin arvonmäärityksen puitteet, kuten sen tavoitteet,perusteet, lähestymistavat, arvonmääritysmenetelmät ja laadukkaan tiedon hankinta ja oletusten tekeminen. Standardissa määritellään myös arvonmääritystulosten raportointimenetelmät.

Standardi kattaa kolme eri näkökulmaa:
– Brändin taloudellisen suorituskyvyn ja tulevaisuuden tuotto-odotukset
– Markkinatiedon ja sidosryhmien käyttäytymiseen liittyvän tutkimustiedon
– Brändin suojauksen ja puolustuksen vahvuuden ja laajuuden

> Tiedote
> Osta (myyntihinta n. 40 € + alv. 23 %)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s