Kuolleet strarat suojelee piratismilta?

Piratismi – tuo musiikin tappaja? Tai sitten ei, musiikkiteollisuus kokeilee ratsastaa ”piratismin vastaisissa” kampanjoissaan vanhoilla staroilla. Eikö uusista löydy vetovoimaa?

Samalla musiikkiteollisuus työntää markkinoille uusia idooleja ja ”tähtiä”, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa musiikinkuluttajaa. Olisiko musiikkiteollisuuden vain hyväksyttävä että paluuta 80-90 lukujen kultakauteen ei ole?

Syypää ei ole piratismi,  kuluttajien mielenkiinnonkohteet vapaa-ajan vietossa ovat siirtyneet muualle. Loppujen lopuksi syypää tilanteeseen on musiikkiteollisuus itse ahneudessaan, yhä kiihtyvällä tahdilla tehtailtiin uusia tähtiä ja ilmiöitä, eikä aitoudella ollut niin väliä, pääasia että levyt myi kyseisen ”sesongin”.

FirstFloorUnder TBWA\Italy Milanosta ”PIRACY”-kampanja kts. kuva (Illusion Scene 360°)

> Etelä-Amerikassa luotetaan Beatlesiin
> Toisenlainen CD toteutus
> Rollin Stones magazinen ”Kopio”  -kampanja, legendaaristen levynkansien voimin
> Let your idols rest in peace. Don’t kill music.  jepjep
> EMIn Cannes-voittaja muutaman vuoden takaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s