Käytettävyys

VR uudisti lippukauppansa, kaikki ei mennyt putkeen mm. tekninen testaus tuntui unohtuneen, mutta niin oli unohtunut käytettävyyden testaaminenkin, tai sitten asiakas kokemuksesta tai työntekijöiden hermoista ei vaan välitetty. Aapo Puskalan User Point teki käytettävyysarvion ja löysi 150 ongelmaa. Mielenkiintoista olisi ollut vielä kuulla minkä hintaisesta projektista testausksessa oli kyse eli kuinka paljon kaikkineen  20 miljoonan euron projektissa oli säästetty väärässä kohdassa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s