Yritykset lopettavat blogejaan?

Yrityksille yllätyksenä on tullu mm. että sisällön luominen vaatii resurseja, voinen arvata että kiinostavan sisällön luominen vaatii niitä enemmän…  Panoksiaan yritykset siirtävät Facebookkiin, kuten tästä MDG Advertisingin blogi-artikkelista käy ilmi.  Monien yritysten FB-ryhmät ovat lähinnä surullista seurattavaa ja Pinterest generoi enemmän kauppaa.. eli vika lienee yritysten viestinnän perusteissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s